Bekijken
Ieder mens verdient het om passend werk te doen. Dat is het uitgangspunt van uitzendbureau Werkis. Als erkende intermediair van arbeid is het doel om zowel de kandidaat als de werkgever online te bereiken. Met andere woorden: bereik en conversie, daar draait het om.
Sinds de implementatie van de Needletail Search Engine is de conversie significant gestegen. De zoekbalk is dé centrale plek geworden in de navigatie van de website.
Om zoveel mogelijk te automatiseren hebben we een innovatieve engine ontwikkeld die alle informatie omtrent vacatures en kandidaten verwerkt. De engine, ook wel de middleware, is dé schakel tussen de bezoeker en de recruiters. Deze middleware biedt uitstekende mogelijkheden voor Marketing Automation en Business Intelligence (BI).
Een eigen stijl maar toch aansluiten bij de branding van Werkis. De Werkgevers omgeving zorgt voor een duidelijk overzicht van diensten en services die Werkis aan werkgevers aanbiedt.
Een nauwe samenwerking met mooie resultaten als gevolg:
Groei door conversie optimalisatie & A/B tests
Geoptimaliseerde zoekresultaten door analyse
In twee jaar 60% groei in vacatures
Geïntegreerde ATS (Applicant Tracking System)
“Creativeorange is een vaste waarde voor het vormgeven van onze online strategie. Het vermogen om een denkwijze en/of idee te vertalen naar een praktisch concept is groot en daarbij weten ze ons iedere keer weer te verrassen met hun creativiteit en technische kennis.”
Gerben Post
CEO Werkis